ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A Pest Vármegyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány (székhelye: 2045 Törökbálint, Kazinczy Ferenc utca 124., statisztikai számjele: 18672930-9499-569-13, adószáma: 18672930-2-13, nyilvántartásba vette a Budapest Környéki Törvényszék 1400/Pk.60135/1996 sz. végzéssel, nyilvántartási száma: 13-01-0001131, országos azonosítója: 1400/60135/1996/601351996, képviseletében: Vereczkey Judit ügyvezető igazgató)
a Használóval a 1132 Budapest Kádár utca 10. szám alatti közösségi irodahelyiség és eszközök használatára vonatkozó szerződések általános szerződési feltételeit (ÁSZF) az alábbiak szerint határozza meg. Az ÁSZF tartalmazza a szolgáltatások leírását, igénybevételének feltételeit, a szerződés létrejöttére és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket. A szerződésekre a megkötésükkor hatályos rendelkezések alkalmazandók, az ÁSZF esetleges módosítása a módosítást megelőzően létrejött szerződésekre nem vonatkozik.
A Szolgáltató a közösségi iroda használatának biztosításával természetes és jogi személyek részére nyújt irodai szolgáltatásokat annak érdekében, hogy a Használók ezáltal költséghatékonyabban végezhessék tevékenységüket. Az Ügyfelek a Szolgáltatásokat a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint irodai, üzleti célra vehetik igénybe.
- Fogalommeghatározások:
Szolgáltató: a Pest Vármegyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány
Használó: az a természetes személy, jogi személy vagy egyéb jogalany, aki a Szolgáltatóval a 1132 Budapest Kádár utca 10. szám alatti közösségi iroda és a Szolgáltató által biztosított eszközök munkavégzési célú használatára szerződést köt.
Coworking Szerződés: A Szolgáltató és a Használó között a Használó részéről a 1132 Budapest Kádár utca 10. szám alatti közösségi iroda meghatározott területének és a Szolgáltató által biztosított eszköznek a használatára vonatkozó szerződés.
- A Coworking szerződés megkötése
A Használó a foglalási rendszer használatával, telefonon vagy e-mailben köthet Coworking szerződést a Szolgáltatóval. A közösségi iroda és a Szolgáltatótól igényelhető egyéb eszközök használatára a www.green10.hu weboldalon található foglalási rendszer használatával, a Szolgáltató +36 30 209 0101 telefonszámán, vagy a Szolgáltató green10@green10.hu e-mail címére küldött e-mail üzenet útján, az oktatóterem használatára, és tanácsadási tevékenységre a Szolgáltató +36 30 209 0101 telefonszámán, vagy a Szolgáltató green10@green10.hu e-mail címére küldött e-mail üzenet útján.
A szerződés a Szolgáltató www.green10.hu weboldalán működtetett foglalási rendszer használata esetén a foglaláshoz szükséges valamennyi adat megadásával, a foglalási folyamat végén jön létre, melyet a rendszer a weboldalon www.green10.hu üzenettel jelez, majd a sikeres foglalásról e-mail üzenetet küld a Használónak.
Telefonon történő foglalás esetén a foglaláshoz szükséges valamennyi adat megadásának feltételével a telefonhívással létrejön a szerződés, melyről a Szolgáltató e-mailben küld visszaigazolást a Használónak.
Az e-mailben történő foglalás ajánlatkérésnek minősül, melyre a Szolgáltató e-mailben ajánlatot küld. A szerződés az ajánlat Használó általi elfogadásával jön létre, melyet a Használónak e-mailben vagy telefonon kell a Szolgáltatónak jelezni.
A szerződés létrejöttének minden esetben feltétele a jelen ÁSZF, Adatkezelési tájékoztató és Házirend elfogadása a Használó részéről.
A szerződéskötés során megadott adatok helyességéért a Használó felelős.
Amennyiben a szerződést jogi személy köti meg, meg kell jelölnie azt a természetes személyt, aki a szolgáltatást részéről igénybe veszi.
- Az igénybe vehető szolgáltatások
A Szolgáltató a közösségi terek nyitott vagy zárt irodarészein található munkaállomások használatát, valamint egyéb szolgáltatások igénybevételének lehetőségét biztosítja a Használóknak az alábbiak szerint.
A közösségi iroda használatára kötött szerződés alapján a Használó az alábbiak igénybevételére jogosult:
- a szerződésnek megfelelő munkaállomás kizárólagos használata a megadott időtartamra;
- a közös terek és abban található irodabútorok rendeltetésszerű használata a foglalásnál megadott időtartamra;
- vezeték nélküli internet hozzáférés a foglalás szerinti időtartamra;
- mosdóhasználat;
- elektromos áram szolgáltatás.
A munkaállomások alapfelszerelése: asztal, szék, elektromos áram csatlakozás és vezeték nélküli internet hozzáférés. Egyéb irodai eszközök (projektor, intelligens tábla, laptop, zárható szekrény, konténer) igénybevételére külön foglalás és díjfizetés ellenében van lehetőség, azokat a közösségi irodatér használatára kötött szerződés anélkül nem tartalmazza.
A nyitott és zárt irodarészen munkavégzésre, vagy egyéb irodai jellegű egyéni tevékenység végzésére alkalmanként fél napra vagy egész napra vehető igénybe munkaállomás. Állandó munkahely- és helyiséghasználat is lehetséges havi 4, 8, 10 és 20 alkalomra, alkalmanként fél napra vagy egész napra. A fél napi igénybevétel minden esetben öt óra folyamatos, az egész napi igénybevétel 9-18 óra közötti munkaállomás használati lehetőséget biztosít kizárólag munkanapokon.
A tárgyaló használata munkanapokon, 9-18 óra között lehetséges, legalább egy óra használatra.
Az oktatóterem munkanapokon és szombaton minimum két órára foglalható.
A Szolgáltató a közösségi irodában recepciót működtet, továbbá fénymásolási, szkennelési és nyomtatási lehetőséget biztosít a Használóknak. Külön megállapodás alapján a Használó tanácsadási (elsősorban vállalkozás indításához kapcsolódó, jogi, adózási, pénzügyi stb.) szolgáltatást vehet igénybe.
- A közösségi iroda használata
A Használó a közösségi iroda használata során köteles betartani a Házirend előírásait, valamint a jogszabályi rendelkezéseket, különösen a higiéniai, egészségügyi, járványügyi, biztonsági, munkabiztonsági és tűzvédelmi szabályokat, előírásokat és törvényeket.
A Használó nem használhat a közösségi iroda területén olyan anyagokat, és egyéb tárgyakat, amelyek sérülésveszélyesek, károsítják a környezetet, vagy nem felelnek meg a vonatkozó előírásoknak.
A Használó a foglalás során megadott időintervallumban bármikor jogosult a közösségi irodát a szerződésének megfelelően igénybe venni, azonban az igénybevétel ideje nem haladhatja meg a foglalás során megadott időtartamot. Amennyiben a Használó a megjelölt kezdő időpontnál később érkezik meg, úgy csak az foglalásából még hátralevő időtartamban tudja a közösségi irodát használni.
A közösségi iroda internethálózatának használata során a Használó nem folytathat olyan tevékenységet, amely jogszabályba ütközik, illetve túlterheli a hálózatot. Kifejezetten tiltott pornográf tartalmak elérése, letöltése, feltöltése, mások zaklatása, spam-elés, szerzői jog vagy védjegyek által biztosított szellemi alkotások letöltése, vagy bármely egyéb jogszabályokba ütköző, különösen szabálysértésnek vagy bűncselekménynek minősülő magatartás tanúsítása.
A Szolgáltató megtagadhatja a Használó közösségi irodába történő belépését, vagy további tartózkodását, ha a Használó egyértelműen ittas vagy bódult állapotban van, vagy bármilyen kifogásolható viselkedést tanúsít.
A fenti rendelkezések, illetve a Házirend megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a Coworking szerződést felmondani, a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszteni és újabb szerződés megkötését megtagadni.
- Szerződés megszűnése, megszüntetése
A szerződés a közösségi iroda használatára kötött szerződésben megjelölt idő végén megszűnik.
A Használó jogosult a közösségi iroda és eszközök használatára, illetve az egyéb szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéstől a szolgáltatás igénybevételét megelőzően elállni a Szolgáltató green10@green10.hu e-mail címére küldött, vagy +36 30 209 0101 telefonszámon közölt nyilatkozat útján. A megfizetett díj visszatérítésére, illetve a meg nem fizetett díj elengedésére csak a szolgáltatás kezdetét legalább 24 órával megelőzően közölt elállás esetén jogosult, később jelzett elállás esetén a Használót a Szerződés szerinti teljes használati díj terheli.
A Használó több egymást követő napra vonatkozó, vagy havi 4, 8, 10 és 20 alkalomra kötött szerződés esetén jogosult a szerződést felmondani, amennyiben az internet vagy elektromos áram elérése fél napos használat esetén 2, egész napos használat esetén 3 órát elérő időtartamban nem biztosított. Ez esetben a Használó az adott napra és a használat teljes további időszakára vonatkozóan jogosult a megfizetett díj visszatérítésére.
A Szolgáltató jogosult a Használó általi igénybevételt megelőzően elállni a szerződéstől, amennyiben akár az elektromos áram, vagy internethálózat, illetve a társasházban zajló munkálatok vagy bármilyen egyéb ok miatt nem tud zavartalan szolgáltatást biztosítani a Használónak. Ez esetben köteles a Használó által megfizetett díjat teljes összegében a Használónak visszafizetni.
A Szolgáltató jogosult elállni a szerződéstől, amennyiben a Használó a díjat a szerződéskötést visszaigazoló e-mailben szereplő határidőben nem teljesíti.
A Szolgáltató jogosult felmondani a szerződést, ha a Használó a közösségi iroda használata során a Szolgáltatónak vagy a többi használónak kárt okoz, a többi használót zavaró magatartást tanúsít, vagy más módon megszegi az ÁSZF-et, a Házirendet vagy a jogszabályokat.
- Fizetési feltételek, számlázás
A közösségi iroda használatának, valamint a Használó által igénybe vett eszközöknek és szolgáltatásoknak a díját a www.green10.huweboldalon elérhető árjegyzék és díjtáblázat tartalmazza.
A www.green10.hu weboldalon található foglalási rendszer használata esetén a Használó a közösségi iroda használatának, valamint az igénybe venni kívánt eszközök használatának díját a foglaláskor köteles előre megfizetni, ennek hiányában a foglalás nem kerül rögzítésre.
Telefonon vagy e-mailben történő foglalás esetén a Használó a közösségi iroda, illetve az oktatóterem használatának, valamint az igénybe venni kívánt eszközöknek, szolgáltatásoknak a díját a Szolgáltató által jelzett fizetési határidőben és számlára utalással köteles teljesíteni. Amennyiben a Használó a díjat a fizetésre biztosított határidőben nem teljesíti, úgy a Szolgáltató jogosult a szerződéstől további fizetési határidő biztosítása nélkül elállni.
A közösségi iroda, továbbá igénybe vett eszközök, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásoknak a díját a Használó a Szolgáltató részére átutalással teljesíti, készpénzben történő fizetésre nincs lehetőség. A Használó által fizetett díjakról a Szolgáltató számlát állít ki a Használó részére.
- Felelősségvállalás
A Szolgáltató kizárólag az általa közvetlenül nyújtott szolgáltatások tekintetében vállal felelősséget. A harmadik személyek (pl. internet vagy elektromos áramszolgáltató) közreműködésével nyújtott közvetett szolgáltatások kapcsán a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltató a képviseletében eljáró személy által okozott károkon túl nem vállal felelősséget a Használónak a közösségi iroda területére behozott, vagy ott tárolt vagyontárgyaiban, illetve egyéb eszközeiben bekövetkezett károkért.
Az internet nem szabályszerű használatából eredő bármiféle következményért a teljes felelősség a Használót terheli.
Amennyiben a Használó a közösségi irodában tanúsított magatartásával, tevékenységével (akár az internethasználat során, akár más módon) másnak kárt okoz, vagy magatartásának, tevékenységének (akár az internethasználat során, akár más módon) jogszabályba ütközése miatt harmadik személy, hatóság a Szolgáltatóval szemben érvényesít igényt, úgy a Használó köteles a Szolgáltatót ilyen igények alól mentesíteni és azok teljesítését vállalni, valamint a Szolgáltató által teljesített összegeket minden járulékos költséggel (különösen ügyvédi, egyéb eljárási díjak) együtt a Szolgáltató részére megtéríteni.
a Pest Vármegyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány
Zálogjogosult
képviseletében: Vereczkey Judit ügyvezető igazgató